Question:
Kisi 2 numbers ka total kar k reply karein
Then I will tell youk shadi k baad aap ki joori kesi rahe gi...
83+97=
57+63=
7+9=
25+25=
2+7=
Answer:
Your Joori is:--
180=Ghusa+Ghusa
120=Sweet+Dull
16=Love+Caring
50=Love+Love
9=Stylish+Caring
Question
Aapki shadi kahan hogi 1 nishan pasand kar k mujhe bhejo.
+,
#,
*,
%,
?,
!,
Answer
+ Love Marrige
# Rishtadaro mein
* Jis se aap pyaar karte hain
% Jo aapko pyaar karta hai
? Maa baap ki pasand
! Ajnabi se
Question:
Choose any 1 alphabet.
A,B,C,D,E,F,G,H,I,J,K,L,M,N,O,PQ,R,S,T,U,V,W,X,Y,Z.
Tumhen dunya me kon si cheez zyada milegi.
Reply its interesting.
Answer:
A)True love
B)Flowers
C)Understanding
D)Babies
E) Romance
F) Full time romance
G) Care
H) Money
I) Respect
J) Nothing
K) Freedom
L) Perfumes
M) Kisses
N) True lover
O)Possesivness
P)Frindship
Q)Gifts
R)Lots of love
S)Love 4 ever
T)Satisfaction
U)Batery
V)Pain
W)Tears
X)Slaps
Y)Nafrat
Z)Happines..
Question
Select any pair of Alphabets
Then ill tell u k ap kis tarha ki muhabat karte hen....,.@?
MM ??
FF ??
CC ??
AA ??
ZZ ??
SS ??
Reply fast.
Answer
MM...Time pas.
FF...Romantic.
CC...Just Friendship.
AA..Sachi Mohobbat karte ho.
ZZ...Dhoka Dete ho.
SS...Itni Ziyada k Shadi karny ki Planing hai.
Question
Aap EID Kid K Sath Guzarna Chaho Gay?
Koi Bhi 1 No Select Karo...
919,
818,
717,
616,
515,
414,
313,
212,
111,
Answer
919= Person You Like
818= Susral K Sath
717= Best Friend
616= Mere Sath
515= Lover K Sath
414= Tanha
313= Doston K Sath
212= Jail Mein
111= Family K Sath
Question
Dekhtey hain aap ki aur humari friendship kitni % hay.
Koi ek Color select karein?
Red
Blue
Green
Pink
Purple
Violet
Yellow
White
Black
Golden
Reply
Answer
Red _ 30%
Blue _ 90%
Green _ 50%
Pink _ 100%
Purple _ 75%
Violet _ 0%
Yellow _ 10%
White _ 80%
Black _ 70%
Golden _ 75%
Question
Aap Ko Apni...
Kon Si Cheez Pe Naaz Hai...? (V2)
Select One Of These...*
*1, *2, *3, *4, *5,
*6, *7, *8, *9, *10,
Answer
*1, Apne Ghusse Par
*2, Khobsurti Par
*3, Smartness Par
*4, Muhabbat Par
*5, Dressing Par
*6, Aankhon Par
*7, Samajhdari Par
*8, Lips Par
*9, Dosti Par
*10, Paise Par
Question
Game Of Luck
Koi Ek Qismat Word Select Karo,
Par Wada Karo Jo Nikla..
Wo Eid Par Aapko Mujhe Dena Parega.
AX71, AX72, AX73, AX74, AX75, AX76, AX77, AX78, AX79, AX710
Try Your Luck
Answer
AX71, Mobile Card
AX72, Empty
AX73, Ek Suite
AX74, Sun Glases
AX75, Stylish Pen
AX76, Hand Watch
AX77, Empty
AX78, Eid Card
AX79, Batva
AX710, Empty
Good Luck
Question
1 colour choose karo,
But promise karo k Us mein jo b ayega wesa kerna parega
GREEN
BLUE
RED
PURPLE
YELLO
WWHITE
BLACK
BROWN
Reply Must.
Answer
Green 10 ka load
Blue 20 ka load
Red 30 ka load
Purple 40 ka load
Yellow 50 ka load
White 60 ka load
Black 70 ka load
Brown 80 ka load
Question
Choose 1 Alphabet
(N) (M) (C) (F) (R) (S) (T) (H)
And See...
Wo Aap se kia Kehna Chahte hein,
Jisey Aap Bohat Chahte ho?
Answer
N :: I Luv U
M :: I Am Ur
C :: Khuda K Liye Mera Peecha Chor Do
F :: U R My Dream
R :: Meri Jaan Ab Aa Jao Na
S :: U Live In My Heart
T :: U R My Life
H :: Azab Ho Tum Tohah
Question
Select 1 No,
Pata Chale Ga
K Main Aap Ki Nazar Mein
Kesa Larka/Larki Hoon.
999%
896%
700%
606%
220%
190%
97%
96%
Answer
999% / Loving
896% / Sweet
700% / Smart
606% / Stupid
220% / Bad
190% / Peechy Hi Parh Gaya Hai
97% / Good
96% / Crazy
Question:
Main Aap Ko Kis Naam Se Pukaron...?
Ek Number Choose Karen,
Phir Usi Naam Se Bulaonga
Aap Mind Nahi Kar Sakte.
1: 2: 3: 4: 5: 6: 7: 8: 9: 10: 11: 12:
Soch Samajh Kar Reply Karna
Answer:
1: Dost Ji
2: Meri Jaan
3: Jaan
4: Darling
5: Zindagi
6: Sweet Heart
7: Jungli
8: Mental
9: Lovely
10: Dhakan
Question
Chooze any 1 num
then i will tell u k apko sb sy zyada pyar kis rishty ki taraf sy mily ga?
1,
2,
3,
4,
5,
6,
7,
8,
9
Answer
1:fiance
2:lover
3:Wife
4:me
5:mother-in-law
6:brother
7:sister
8:parents
9:frndz
Question
Choose 1 No,
Main Aap Ko Btaonga...
K Aap Kisey Sub Se Zyada Pasand Karte Hain?
1:
2:
3:
4:
5:
6:
Reply Is Must
Answer
1: Pa Hanif
2: Pa Nazeer
3: Gul Khan
4: Khusray
5: Chacha Kaleem
6: Hijray
Be Carefull
Question: Choose 1 option.
trees,
leafs,
fruits,
flowers,
grass,
water,
then i will tell u k
Aap k lover ko
Aap kiun pasand aaye ya aaogay?
Answer: Trees :: Aapki bak bak ki waje se..
Leafs :: Aapki awaz ki waje se..
Fruits :: Aapki masomiat ki waje se..
Flowers :: Aapki bolti nigahon ki waje se..
Grass :: Aapki hr ek adat ki waje se..
Water :: Aapki khubsurti ki waje se..